Emet Belediye Başkanı Hüseyin Doğan ve AK Parti İlçe Başkanı Süleyman Ciner, İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Sertaş Eraslan’a “hayırlı olsun” ziyaretinde bulunarak başarı dilediler.
Başkan Hüseyin Doğan:
“Sizlere minnettarız”
Yapılan ziyarette İl genelinde yapılan sağlık yatırımları ve çalışmalara ilişkin sohbet edilerek, bilgi alışverişinde bulunuldu. Başkan Hüseyin Doğan, “Vatandaşlarımızın sağlığı için gece gündüz demeden her koşulda ve şartta fedakârca gayret gösteren sağlık personelimizin çalışmaları paha biçilemez. Zorlu pandemi döneminde en ön cephede mücadele eden sağlık ordumuzun siz değerli neferlerine bir kez daha şükranlarımı sunuyorum. Pandemi döneminde verdiğiniz mücadeleye ve fedakârlıklara hepimiz şahidiz. Bu kutsal mesleğe ve ülkemizin sağlık sektörüne verdiğiniz emeklerden dolayı teşekkür ediyorum.” dedi. İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Sertaş Eraslan, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Başkan Hüseyin Doğan ve beraberindeki heyete teşekkürlerini iletti ve çalışmalarında başarılar diledi. Başkan Doğan ve Ciner, kendilerine gösterilen yakın ilgiden dolayı İl Sağlık Müdürü Sertaş Eraslan’a teşekkür etti.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz