Kütahya Adliyesi ve Türk Kızılay Kütahya Kan Bağış Merkezi Müdürlüğü arasında gerçekleştirilen işbirliği ile Kütahya Adliyesinde kan bağışı kampanyası düzenlendi.
Kan vermenin önemine değinen Kütahya Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Uzun; “kan dostum” sloganıyla başlattığımız kan bağışı kampanyamızı Adliyemizde gerçekleştiriyoruz. Kızılay’ımızın Adliyemizde daha öncede yapmakta olduğu kan bağışı kampanyasına bugün de tüm desteğimizi veriyoruz. Bu kan bağışımızın vatandaşlarımıza yaşam umudu olduğunu değerlendirmekteyiz Bu sebeple tüm hakim. Cumhuriyet savcısı ve adliye personelini kan bağışında bulunmaya davet ediyor, Türk Kızalay’a teşekkürlerimi sunuyorum .” dedi. Adli Yargı Adalet Komisyonu Başkanı Savaş TEK; ” Bugün Kütahya Adliyesinde çalışanlarımızla, hakim ve savcılarımızla kampanyaya katkıda bulunduk. Umarım Türk Kızılay aracılığı ile yapılan bağışlar, topum sağlığına katkı sağlar. Türk Kızılay’a ve personeline teşekkürlerimi sunuyorum.” dedi. Kütahya Adliyesi Ana Bina zemin katında kurulan alanda gerçekleşen kampanyaya çok sayıda Cumhuriyet Savcısı, Hakim, Adliye personeli, avukat ve vatandaşlar katıldı.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz