SPOR VE İÇERME PROJESİ BAŞLADI

İlçemiz Atatürk Ortaokulu’nun ortak olduğu Mens Sana in Corpore Sano-Young Healthy Students isimli spor ve sağlıklı yaşam konulu Erasmus+ Gediz hareketliliği Spor ve İçerme projesi başladı.

Gediz Belediye Başkanlığı’ndan alınan bilgiye göre, İspanya’dan 7, İtalya’dan 7, Bulgaristan’dan 7, Kocaeli Kartepe Suadiye Ortaokulu’ndan 7 ve Gediz Atatürk Ortaokulu’ndan 5 öğrenci olmak üzere; toplamda 33 öğrencinin katıldığı proje kapsamında Gediz Belediye Başkan Yard. Şule Bilgili,  İlçe Milli Eğitim Müdürü Mahmut Bahadur, Atatürk Ortaokulu Müdürü Mehmet Aydın, konuk öğretmenler tanışma toplantısında bir araya geldi.Öğrencilerle bir süre sohbet eden Gediz Belediye Başkan Yard. Şule Bilgili, Gediz Belediyesi’nin hazırlamış olduğu hediyeleri takdim ederek, projede yer alan öğretmen ve öğrencilere başarılar diledi.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ