Aslanapa İlçe Devlet Hastanesi Hastane Müdürü iken İl Sağlık Müdürlüğü’ne atanan Hüseyin Şahin yeni görevine başladı.
Şahin, veda ziyaretleri kapsamında Kaymakam Mehmet Sevban’ı makamında ziyaret etti. Ziyaretle ilgili olarak sosyal medya hesaplarından paylaşımda bulunan Aslanapa İlçe Devlet Hastanesi;“İlçe Kaymakamımız Sayın Mehmet Sevban Gökbunar, Aslanapa İlçe Devlet Hastanesi Hastane Müdürü olarak görev yapmakta iken Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü’ne atanan Hüseyin ŞAHİN’i ağırlayarak ilçemize sunmuş olduğu kıymetli hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.” ifadelerine yer verdi.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz