YANGINDA 2 KATLI AHŞAP EV KULLANILAMAZ HALE GELDİ

Kütahya’nın Gediz ilçesine bağlı Altınkent köyündeki yangında 2 katlı ahşap ev kullanılamaz hale geldi.

Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ