TIP FAKÜLTESİ’NİN BÖLGEYE KATKISI ARTIYOR

Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi (KSBÜ) Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. M. Cem Algın ve Kalite Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Bahar Çelik, Tıp Fakültesi çalışmaları hakkında bilgi paylaşımı için, T.C. Kütahya Valiliği başta olmak üzere dış paydaş ziyaretleri gerçekleştirdiler.

Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz

PAYLAŞ