‘BİZİM İNSANIMIZ HER TÜRLÜ KONFORA LAYIK’

Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, seçim döneminde söz verdikleri Pazar Yerleri Projesi kapsamında Pazartesi Pazarı çevresinin kapandığını söyledi. Kütahya halkının herşeyin en iyisine layık olduğunu kaydeden Başkan Işık,  Pazartesi Pazarı ile başlayan sürecin diğer Pazar yerlerinin kapanması ile devam edeceğini söyledi.

Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ