Kütahya Esnaf ve Sanatkarları Odaları Birliği (KÜTESOB) Başkanı İbrahim Yiğit, kabine toplantısı sonrasında açıklanan kararları değerlendirip esnafların tam açılma beklediklerine işaret etti. Yiğit; “Esnafın sıkıntıları hala geçmiş değil” diye konuştu.
Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.