Kütahya’da çocukların her ramazan ayında iftardan sonra kapı kapı dolaşıp mani söyleyerek harçlık ve şeker topladığı ‘Küpecik’ geleneğini, AK Parti Milletvekili İshak Gazel sürdürdü. Gazel, Koronavirüs (Covid-19) salgını nedeniyle sokağa çıkma kısıtlamasından dolayı yapılamayan kültürü, Pirler ve Maruf mahallelerindeki çocukları evlerinde ziyaret ederek devam ettirdi.
Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.