Kütahya Valisi Ali Çelik, kontrollü normalleşme sürecine geçilmesinin ardından sahaya inerek denetimlere katıldı. Vali Çelik, 34 kurum ve bin 200 personelle sahada olduklarını söyledi.
Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.