Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi (KSBÜ) Rektörü Prof. Dr. Vural Kavuncu, yeni göreve başlayan personellere hoş geldiniz konuşması yaptı. Rektör Kavuncu, “Sağlık Üniversitesi olarak milletimize en yüksek seviyede hizmet etmek için çalışıyoruz.” dedi.
Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.
Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.