18 MART ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ TOPLANTISI YAPILDI

18 Mart Şehitleri Anma Günü nedeniyle Kütahya’da yapılacak etkinlikler Kütahya Vali Yardımcısı Mustafa Güney Başkanlığı’nda toplanan heyetle değerlendirildi.



Haberin Devamı gazeteniz KÜTAHYA POSTASI’nda.

Basılı ve dijital abonelikleriniz için : 0.274.333 43 36’yı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

PAYLAŞ